Op donderdag 8 december was San Marco Village het decor voor de 4de battle onder reclamemakers. Tijdens het event The science behind activation maakten RetailDetail en partners BD myShopi, Pubmarket en Profacts de winnaars bekend van de “Beste Folder van Het Jaar”.
Marktonderzoeksbureau Profacts deed tussen 1 september en 31 oktober onderzoek bij consumenten naar hun favoriete folders. Intussen kwam ook de vakjury samen om hun favoriet te selecteren. Net als vorig jaar kwam Delhaize als winnaar uit de bus bij de verkiezing door de vakjury. Volgens de jury stimuleert de Delhaize-folder anderen om beter te doen, o.a. met sublieme fotografie en gevoel voor creativiteit. De folder bevat interessante productinfo, appetijtelijke foto’s en leuke receptideetjes en is meer dan ooit een bron van inspiratie.
Bij de verkiezing door consumenten werden Gamma (Home, DIY, Tuin & Dier), MediaMarkt (Electro & Telecom), Kruidvat (Beauty, Lifestyle & Merken) en opnieuw Delhaize (Supermarkten) beloond met een award. “De folder is bij uitstek ons middel om klanten naar de winkel te krijgen,” aldus Werner Van Gansbeke, Head of Marketing & Communication bij Gamma. Davy Claes, Advertising Manager bij Media Saturn Group, treedt hem bij: “MediaMarkt gelooft sterk in een omnichannel aanpak waarbij de klant steeds centraal staat. Ondanks het belang van digitale media blijft de folder belangrijk voor ons.”
De volgende editie van de verkiezing van de Folder Van Het Jaar staat gepland op 23 november 2017, in aanloop naar de nieuwe RetailDetail Night.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]