Dat Delirium geen alledaags streekbier is, weten we sinds de “Lekker gestoord” campagne van Hannibal maar al te goed. Met haar jongste worp toont het bier van de roze olifant dat het écht “anders” is. In een TV- en bijhorende radiospot passeren heldhaftige ridders, dramatische muziek, een opgezwollen stemtimbre van Herbert Flack en een pak andere clichés. Tot telkens de geluidsmannen van dienst de acteurs met hun voetjes op de grond zetten.
Deze campagne startte op televisie, (D)OOH, SoMe en radio en zal de rest van het jaar in waves te zien of te horen zijn.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]