Deloitte maakt impact op luchthavens

Voor het tweede jaar op een rij lanceerde Deloitte de globale campagne "Make Your Impact" op 22 internationale luchthavens, waaronder Brussels Airport. In de maand september was er sprake van een totale 'take-over' op de schermen van JCDecaux.
Op die schermen: onderwerpen als talent, digitale transformatie, mobiliteit van de toekomst, ecosystemen, cyberveiligheid, de toekomst van de gezondheidszorg en innovatie. Voor Deloitte spelen deze thema's een rol in de toekomst van het bedrijfsleven. De belangrijkste uitdagingen voor de maatschappij en haar klanten zijn vandaag de dag globalisering, digitalisering en mobiliteit: "De technologie ontwikkelt zich exponentieel en doordringt alle facetten van de organisatie. Wij helpen onze klanten om een wereldwijde strategie te ontwikkelen en te profiteren van deze baanbrekende technologieën. Tegelijkertijd richten we ons op onze eigen initiatieven op het gebied van innovatie."
De campagne werd voortgezet op de schermen van de digitale kubus, gelegen aan de uitgang van de dutyfreewinkels, tot eind oktober.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]