Voor het tweede jaar op een rij lanceerde Deloitte de globale campagne "Make Your Impact" op 22 internationale luchthavens, waaronder Brussels Airport. In de maand september was er sprake van een totale 'take-over' op de schermen van JCDecaux.
Op die schermen: onderwerpen als talent, digitale transformatie, mobiliteit van de toekomst, ecosystemen, cyberveiligheid, de toekomst van de gezondheidszorg en innovatie. Voor Deloitte spelen deze thema's een rol in de toekomst van het bedrijfsleven. De belangrijkste uitdagingen voor de maatschappij en haar klanten zijn vandaag de dag globalisering, digitalisering en mobiliteit: "De technologie ontwikkelt zich exponentieel en doordringt alle facetten van de organisatie. Wij helpen onze klanten om een wereldwijde strategie te ontwikkelen en te profiteren van deze baanbrekende technologieën. Tegelijkertijd richten we ons op onze eigen initiatieven op het gebied van innovatie."
De campagne werd voortgezet op de schermen van de digitale kubus, gelegen aan de uitgang van de dutyfreewinkels, tot eind oktober.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]