Deloitte maakt impact op luchthavens

Voor het tweede jaar op een rij lanceerde Deloitte de globale campagne "Make Your Impact" op 22 internationale luchthavens, waaronder Brussels Airport. In de maand september was er sprake van een totale 'take-over' op de schermen van JCDecaux.
Op die schermen: onderwerpen als talent, digitale transformatie, mobiliteit van de toekomst, ecosystemen, cyberveiligheid, de toekomst van de gezondheidszorg en innovatie. Voor Deloitte spelen deze thema's een rol in de toekomst van het bedrijfsleven. De belangrijkste uitdagingen voor de maatschappij en haar klanten zijn vandaag de dag globalisering, digitalisering en mobiliteit: "De technologie ontwikkelt zich exponentieel en doordringt alle facetten van de organisatie. Wij helpen onze klanten om een wereldwijde strategie te ontwikkelen en te profiteren van deze baanbrekende technologieën. Tegelijkertijd richten we ons op onze eigen initiatieven op het gebied van innovatie."
De campagne werd voortgezet op de schermen van de digitale kubus, gelegen aan de uitgang van de dutyfreewinkels, tot eind oktober.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






