De’Longhi en Mediaplus samen het eindejaar in met Brad Pitt

Crea / News

Na een succesvolle groei van De’Longhi de afgelopen jaren op het gebied van premium espressomachines voor thuisgebruik, werd er opnieuw een mediacampagne opgezet door Mediaplus, het mediabureau van de Serviceplan Group, om de merkbekendheid van De’Longhi te blijven verhogen én de verkoop van de espressomachines te boosten. 

Brad Pitt blijft de perfecte ambassadeur om de wereld over De'Longhi te vertellen, vinden ze bij Mediaplus: "hij is de ultieme belichaming van de geest van De'Longhi: gedurfd en internationaal, maar tegelijkertijd verfijnd en elegant."

De kijker wordt opnieuw getrakteerd op een glimp van een klassieke ‘day-in-the-life-of Brad Pitt'. Van het kopen van koffiebonen in de ochtend tot het rondrijden in Los Angeles op zijn motor en onderweg stoppen om te tanken. "De video is memorabel vanwege zijn filmische kwaliteit en reikwijdte, gekoppeld aan een echt gevoel van 'authenticiteit' - een essentieel onderdeel van de De'Longhi boodschap, waarbij het succes en de evolutie van het familiebedrijf gebaseerd is op solide waarden," klinkt het.

Mediaplus koos voor een sterke aanwezigheid op video (tv en digitale kanalen) om zo veel mogelijk mensen warm te maken om een espressomachine aan te kopen of cadeau te geven tijdens het eindejaar.