De'Longhi en Mediaplus zorgen voor de perfecte leefomgeving

Het warme weer van de afgelopen weken was het ideale startmoment voor de De’Longhi Pinguino airco-campagne. Of je nu thuiswerkt of met het ganse gezin gezellig thuis vertoeft, de mobiele airco’s zorgen ervoor dat je een ideale temperatuur kan creëren in elke ruimte en dit op een stille en efficiënte manier.

Na de campagne van vorig jaar die zich focuste op het thuiswerken, werden de assets dit jaar aangepast door Serviceplan. Er werd meer ingespeeld op de energiezuinigheid van deze toestellen wat meer kadert in de huidige situatie. De campagne ging midden mei van start met een digitale campagne waarin het mediabureau social media, display en native banners ingezet heeft, dit om de verkoop een boost te geven, zodat iedereen van wat verfrissing kan genieten.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





