Het warme weer van de afgelopen weken was het ideale startmoment voor de De’Longhi Pinguino airco-campagne. Of je nu thuiswerkt of met het ganse gezin gezellig thuis vertoeft, de mobiele airco’s zorgen ervoor dat je een ideale temperatuur kan creëren in elke ruimte en dit op een stille en efficiënte manier.
Na de campagne van vorig jaar die zich focuste op het thuiswerken, werden de assets dit jaar aangepast door Serviceplan. Er werd meer ingespeeld op de energiezuinigheid van deze toestellen wat meer kadert in de huidige situatie. De campagne ging midden mei van start met een digitale campagne waarin het mediabureau social media, display en native banners ingezet heeft, dit om de verkoop een boost te geven, zodat iedereen van wat verfrissing kan genieten.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]