De'Longhi en Mediaplus zorgen voor de perfecte leefomgeving
Het warme weer van de afgelopen weken was het ideale startmoment voor de De’Longhi Pinguino airco-campagne. Of je nu thuiswerkt of met het ganse gezin gezellig thuis vertoeft, de mobiele airco’s zorgen ervoor dat je een ideale temperatuur kan creëren in elke ruimte en dit op een stille en efficiënte manier.
Na de campagne van vorig jaar die zich focuste op het thuiswerken, werden de assets dit jaar aangepast door Serviceplan. Er werd meer ingespeeld op de energiezuinigheid van deze toestellen wat meer kadert in de huidige situatie. De campagne ging midden mei van start met een digitale campagne waarin het mediabureau social media, display en native banners ingezet heeft, dit om de verkoop een boost te geven, zodat iedereen van wat verfrissing kan genieten.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]