Denis de Groote is niet langer agency head & YouTube country lead bij Google in ons land, zo bevestigt men ons bij Google Belgium. In het eerste nummer van PUB Magazine van dit jaar kon u nog een kort interview lezen met Denis de Groote, met daarin toelichting over de evolutie van mobile devices, online video én programmatic buying.
Denis de Groote werkte sinds juni 2014 voor Google. Daarvoor was hij actief bij Bliss-Interactive, ABInBev, After Spirits, Douwe Egberts (Sara Lee, Bacardi-Martini, Coca-Cola en L'Oréal.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]