Denis de Groote is niet langer agency head & YouTube country lead bij Google in ons land, zo bevestigt men ons bij Google Belgium. In het eerste nummer van PUB Magazine van dit jaar kon u nog een kort interview lezen met Denis de Groote, met daarin toelichting over de evolutie van mobile devices, online video én programmatic buying.
Denis de Groote werkte sinds juni 2014 voor Google. Daarvoor was hij actief bij Bliss-Interactive, ABInBev, After Spirits, Douwe Egberts (Sara Lee, Bacardi-Martini, Coca-Cola en L'Oréal.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





