PUB Magazine nr 1 – 2017
Virginie T. stapt uit haar bubbel
Vertaalde artikels
Ook al is Virginie Taittinger nog maagdelijk op technologisch vlak, ze is stevig […]
SHAKE: EEN COCKTAIL VAN OLD SCHOOL EN MODERNITEIT
Vertaalde artikels
Shake is er met een cocktail van traditie en innovatie in geslaagd om […]
Hoe video een merk tot leven brengt
Vertaalde artikels
Lidl is een supermarktketen, Typh Barrow een pop- en soulzangeres. De ene verkoopt […]
Visuele revolutie: Online video als nieuwe Eldorado voor adverteerders
Vertaalde artikels
Toen The Buggles in 'Video Killed the Radio Star' stelden dat video de […]
Sex, Pub & Rock ’n Roll
Vertaalde artikels
Reclameboodschappen blijven vaak hangen dankzij goed gekozen melodieën. De impact van popmuziek en […]
Medianext Nl: Elk bedrijf heeft een verhaal
Vertaalde artikels
Documentaires zijn bij uitstek kwalitatief en worden vaak voor nichedoeleinden gebruikt. Terwijl ze […]
Point of view: Harry Demey over sociale media
Vertaalde artikels
Heeft België op internationaal niveau een achterstand opgelopen op het vlak van de creativiteit waarmee […]
Geen goede voornemens
Een nieuw jaar, daar horen goede voornemens bij. Alsof we het vorig jaar […]
Ambidexterity. Meer dan een stevige tongbreker
Toegegeven, er zijn vandaag makkelijkere woorden in de omgang. En ja, ook ik […]
Waarom chatbots marketeers in de steek laten
Steeds meer merken storten zich op chatbots als dé grote innovatie voor de […]