Eurostar, de snelheidstrein die het Europees vasteland verbindt met het Verenigd Koninkrijk, heeft zijn globale media- en digitale budget toegekend aan Dentsu Aegis Network. Vermits het digitale aspect in de briefing van de adverteerder het hoofdbestanddeel is, wordt het digitale budget beheerd door iProspect - part of Dentsu Aegis Network - op de belangrijkste markten (Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, België en Canada), maar ook op andere internationale markten zoals Australië, China en Brazilië. Hoewel deze pitch geleid werd door iProspect UK, heeft België een actieve rol gespeeld in het binnenhalen van dit budget.
Als antwoord op de wens om het merk te doen groeien heeft iProspect zich gefocust op zijn core business, ‘performance’ en SEM, maar dankzij het operating model van Dentsu Aegis Network is er een geïntegreerde aanpak voor ‘online’ en offline’ gecombineerd met een duidelijke drive door de onlinestrategie. Een aanpak die zijn vruchten afwerpt, zegt Lionel Benbassat, head of marketing & brand van Eurostar: « Bij iProspect heb ik een partner gevonden met een mooi evenwicht tussen innovatie, commerciële nauwkeurigheid en klantgerichtheid.” Het samenwerkingsakkoord werd deze maand getekend en geldt voor drie jaar.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]