Dentsu Aegis en iProspect nemen de Eurostar

Eurostar

Budgets / News

Eurostar
Eurostar, de snelheidstrein die het Europees vasteland verbindt met het Verenigd Koninkrijk, heeft zijn globale media- en digitale budget toegekend aan Dentsu Aegis Network. Vermits het digitale aspect in de briefing van de adverteerder het hoofdbestanddeel is, wordt het digitale budget beheerd door iProspect - part of Dentsu Aegis Network - op de belangrijkste markten (Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, België en Canada), maar ook op andere internationale markten zoals Australië, China en Brazilië. Hoewel deze pitch geleid werd door iProspect UK, heeft België een actieve rol gespeeld in het binnenhalen van dit budget.
Als antwoord op de wens om het merk te doen groeien heeft iProspect zich gefocust op zijn core business, ‘performance’ en SEM, maar dankzij het operating model van Dentsu Aegis Network is er een geïntegreerde aanpak voor ‘online’ en offline’ gecombineerd met een duidelijke drive door de onlinestrategie. Een aanpak die zijn vruchten afwerpt, zegt Lionel Benbassat, head of marketing & brand van Eurostar: « Bij iProspect heb ik een partner gevonden met een mooi evenwicht tussen innovatie, commerciële nauwkeurigheid en klantgerichtheid.”  Het samenwerkingsakkoord werd deze maand getekend en geldt voor drie jaar.