We meldden hier eerder dat Wim Vos opnieuw eigenaar wordt van NewWorld. Dentsu Aegis preciseert daarbij dat men inderdaad heeft beslist de operationele activiteiten van field marketing te verkopen - beheerd door het bedrijf NewWorld - aan Wim Vos, zijn oprichter, teneinde zich toe te spitsen op de strategische en creatieve vaardigheden van dit onderdeel van de activiteiten.
Het leek Dentsu Aegis naar eigen zeggen handig om de mogelijkheden van samenwerkingen en operationele partnerschappen te verruimen en de energie te concentreren op de strategische meerwaarde van experiential marketing. Concreet betekent dit dat NewWorld geen deel meer zal uitmaken van Dentsu Aegis Network vanaf deze maand en dat de operationele activiteiten voortaan worden uitbesteed via de meest geschikte partners.
Isobar neemt de vaardigheden en de digitale teams van NewWorld over om zijn ontwikkelingscapaciteiten te versterken. De strategische competentie gaat naar het team van Didier Ackermans en Wim Vermeulen, die de leiding hebben over de strategie en de innovatie op transversaal niveau voor de Dentsu Aegis Network groep.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]