We meldden hier eerder dat Wim Vos opnieuw eigenaar wordt van NewWorld. Dentsu Aegis preciseert daarbij dat men inderdaad heeft beslist de operationele activiteiten van field marketing te verkopen - beheerd door het bedrijf NewWorld - aan Wim Vos, zijn oprichter, teneinde zich toe te spitsen op de strategische en creatieve vaardigheden van dit onderdeel van de activiteiten.
Het leek Dentsu Aegis naar eigen zeggen handig om de mogelijkheden van samenwerkingen en operationele partnerschappen te verruimen en de energie te concentreren op de strategische meerwaarde van experiential marketing. Concreet betekent dit dat NewWorld geen deel meer zal uitmaken van Dentsu Aegis Network vanaf deze maand en dat de operationele activiteiten voortaan worden uitbesteed via de meest geschikte partners.
Isobar neemt de vaardigheden en de digitale teams van NewWorld over om zijn ontwikkelingscapaciteiten te versterken. De strategische competentie gaat naar het team van Didier Ackermans en Wim Vermeulen, die de leiding hebben over de strategie en de innovatie op transversaal niveau voor de Dentsu Aegis Network groep.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]