Oprichter Wim Voss heeft brand activation- en eventspecialist NewWorld teruggekocht van Dentsu Aegis Network. De Japans-Engelse beursgenoteerde mediagroep had NewWorld nochtans in mei 2013 met veel ambitie gekocht om zijn activiteiten in de “live communicatie” in de Benelux fors uit te breiden. Dentsu Aegis Network kocht 100% van de aandelen van NewWorld België, NewWorld Nederland en NewWorld Luxemburg en 75% van de productiedivisies Clickpoint, Printix en Applescene, de overige 25% bleven in handen van Wim Voss en partners.
NewWorld zal asap “back to the roots” gaan en zichzelf opnieuw profileren als dé geoliede flexibele brand activation en event specialist in de Benelux, gebruik makend van nieuwe innovatieve digitale tools. Er zullen tevens een aantal partnerships worden opgezet met andere complementaire spelers in de markt om zo vrij snel tot de creatie te komen van een nieuwe sterke “full service live communicatiegroep” in de Benelux. NewWorld blijft verder opereren vanuit Mechelen in de Hanswijkstraat (offices) en de Walschaertstraat (logistics) en in Nederland vanuit Den Bosch.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]