Dentsu Consulting weet het zeker voor EG

EG vroeg Dentsu Consulting om zijn strategie voor merk, communicatie en contentcreatie te herdenken. De eerste campagne om het bewustzijn en de positionering van EG te vergroten, is meteen al een feit: 'Wat heeft te Belg in huis zonder het te weten?' De campagne werd afgelopen weekend onthuld met een spot van 2 minuten (gevolgd door een spot van 20 seconden) en een radio-, print- en digitale campagne. Maar u zag de campagne ongetwijfeld al eerder passeren, want teasing begon op 1 oktober. In kleine straatinterviews polsten EG en Dentsu Consulting al naar hetgeen Belgen in huis denken te hebben zonder het te weten. Deze werden gepubliceerd op Facebook, YouTube, Twitter, Instagram en de speciale campagnewebsite ikweethetzeker.be.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]