EG vroeg Dentsu Consulting om zijn strategie voor merk, communicatie en contentcreatie te herdenken. De eerste campagne om het bewustzijn en de positionering van EG te vergroten, is meteen al een feit: 'Wat heeft te Belg in huis zonder het te weten?' De campagne werd afgelopen weekend onthuld met een spot van 2 minuten (gevolgd door een spot van 20 seconden) en een radio-, print- en digitale campagne. Maar u zag de campagne ongetwijfeld al eerder passeren, want teasing begon op 1 oktober. In kleine straatinterviews polsten EG en Dentsu Consulting al naar hetgeen Belgen in huis denken te hebben zonder het te weten. Deze werden gepubliceerd op Facebook, YouTube, Twitter, Instagram en de speciale campagnewebsite ikweethetzeker.be.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]