EG vroeg Dentsu Consulting om zijn strategie voor merk, communicatie en contentcreatie te herdenken. De eerste campagne om het bewustzijn en de positionering van EG te vergroten, is meteen al een feit: 'Wat heeft te Belg in huis zonder het te weten?' De campagne werd afgelopen weekend onthuld met een spot van 2 minuten (gevolgd door een spot van 20 seconden) en een radio-, print- en digitale campagne. Maar u zag de campagne ongetwijfeld al eerder passeren, want teasing begon op 1 oktober. In kleine straatinterviews polsten EG en Dentsu Consulting al naar hetgeen Belgen in huis denken te hebben zonder het te weten. Deze werden gepubliceerd op Facebook, YouTube, Twitter, Instagram en de speciale campagnewebsite ikweethetzeker.be.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]