Hoe Zal Ik Het Zeggen?, het feelgoodprogramma van productiehuis Shelter, is genomineerd voor de tv-prijzen International Emmy Awards. Het programma kreeg een nominatie in de categorie Non-Scripted Entertainment. Op 19 november worden de prijzen op een gala in New York uitgereikt. Medialaan is uiteraard in de wolken met de nominatie van dit programma van bedenkers Sofie Peeters en Tim Van Aelst en van presentator Jens Dendoncker. "Dit is geweldig nieuws. Hoe Zal Ik Het Zeggen? is nét die combinatie van humor en ontroering waar we bij VTM op willen inzetten. We hopen na de Emmy’s voor Benidorm Bastards en Wat Als? op een hattrick voor Shelter! Gefeliciteerd ook aan Jens Dendoncker die – hoe zullen we het zeggen- het programma geweldig heeft gedragen," zeggen directeur Televisie Ricus Jansegers en creatief directeur Davy Parmentier.
De voorbije jaren won Shelter al International Emmy’s voor Benidorm Bastards en Wat Als?. Het tweede seizoen van Hoe Zal Ik Het Zeggen? is momenteel in productie en wordt dit najaar nog bij VTM verwacht. Het eerste seizoen van Hoe Zal Ik Het Zeggen?, waarin Jens Dendoncker op een heel originele en verrassende manier boodschappen overbrengt aan nietsvermoedende mensen, liep in het najaar van 2017 bij VTM. Voor het format zijn al acht internationale productiedeals gesloten, onder andere in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië. In Duitsland is van de zomer een eerste serie opgenomen. Eerder won Hoe Zal Ik Het Zeggen? de prijs voor het ‘beste nieuwe comedyformat’ op de internationale tv-beurs MipTV in Cannes en een Gold Award op het WorldMediaFestival in Hamburg.
De voorbije jaren won Shelter al International Emmy’s voor Benidorm Bastards en Wat Als?. Het tweede seizoen van Hoe Zal Ik Het Zeggen? is momenteel in productie en wordt dit najaar nog bij VTM verwacht. Het eerste seizoen van Hoe Zal Ik Het Zeggen?, waarin Jens Dendoncker op een heel originele en verrassende manier boodschappen overbrengt aan nietsvermoedende mensen, liep in het najaar van 2017 bij VTM. Voor het format zijn al acht internationale productiedeals gesloten, onder andere in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië. In Duitsland is van de zomer een eerste serie opgenomen. Eerder won Hoe Zal Ik Het Zeggen? de prijs voor het ‘beste nieuwe comedyformat’ op de internationale tv-beurs MipTV in Cannes en een Gold Award op het WorldMediaFestival in Hamburg.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]