Het Belgische modemerk LolaLiza maakt zijn televisiedebuut met een campagne voor zijn lentecollectie. De spots werden bedacht door het Antwerpse communicatiebureau Design is Dead. Ze laten vriendinnen zien die een zeer herkenbaar gevoel delen: ze kijken samen uit naar de lente. Onder het motto ‘Let’s Celebrate Spring Together’ brengt de lentecampagne LolaLiza's merkwaarden 'fashion, fun & female bonding' tot leven. De spots werden geproduceerd door Lovo onder regie van Helvetica en zijn sinds 2 april op antenne.
https://vimeo.com/161457665
Credits:
Creative Direction: Bouke Zoete
Art Direction: Katleen Van Ruyskensvelde
Copywriting: Anton Vander Haeghen
Project Management: Emmanuelle Staquet
Account Management: Annouck Hendrickx
Production: Lovo
Direction: Helvetica
Client: LolaLiza, Marco Merckx
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]