Design is Dead bezorgt LolaLiza lentekriebels

LolaLiza_VL30_still

Crea / News

 

LolaLiza_VL30_stillHet Belgische modemerk LolaLiza maakt zijn televisiedebuut met een campagne voor zijn lentecollectie. De spots werden bedacht door het Antwerpse communicatiebureau Design is Dead. Ze laten vriendinnen zien die een zeer herkenbaar gevoel delen: ze kijken samen uit naar de lente. Onder het motto ‘Let’s Celebrate Spring Together’ brengt de lentecampagne LolaLiza's merkwaarden 'fashion, fun & female bonding' tot leven. De spots werden geproduceerd door Lovo onder regie van Helvetica en zijn sinds 2 april op antenne.

https://vimeo.com/161457665

Credits:

Creative Direction: Bouke Zoete
Art Direction: Katleen Van Ruyskensvelde
Copywriting: Anton Vander Haeghen
Project Management: Emmanuelle Staquet
Account Management: Annouck Hendrickx
Production: Lovo
Direction: Helvetica
Client: LolaLiza, Marco Merckx