Design is Dead bezorgt LolaLiza lentekriebels

Het Belgische modemerk LolaLiza maakt zijn televisiedebuut met een campagne voor zijn lentecollectie. De spots werden bedacht door het Antwerpse communicatiebureau Design is Dead. Ze laten vriendinnen zien die een zeer herkenbaar gevoel delen: ze kijken samen uit naar de lente. Onder het motto ‘Let’s Celebrate Spring Together’ brengt de lentecampagne LolaLiza's merkwaarden 'fashion, fun & female bonding' tot leven. De spots werden geproduceerd door Lovo onder regie van Helvetica en zijn sinds 2 april op antenne.
https://vimeo.com/161457665
Credits:
Creative Direction: Bouke Zoete
Art Direction: Katleen Van Ruyskensvelde
Copywriting: Anton Vander Haeghen
Project Management: Emmanuelle Staquet
Account Management: Annouck Hendrickx
Production: Lovo
Direction: Helvetica
Client: LolaLiza, Marco Merckx
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]