Design is Dead presenteert een printcampagne voor Come a casa, dat zich de Belgische marktleider in kant-en-klaar lasagne noemt. Onder het motto 'Maak het warm' slaat het merk een nieuwe weg in. Waar Come a casa de laatste jaren voornamelijk op gemak en de versheid van de ingrediënten communiceerde, wordt er nu vooral de kaart van het gezellig samenzijn getrokken. De campagne bestaat uit een imagobeeld en een advertorial rond een nieuw samengesteld gezin dat minstens één keer per week met z'n allen aan tafel bij elkaar komt.
Credits
Klant: Ter Beke, Nathalie Vlaeminck
Creative Direction: Bouke Zoete
Art Direction: Katleen Van Ruyskensvelde
Copywriting: Bram Van Moorhem
Project Management: Emmanuelle Staquet
Account Management: Annouck Hendrickx
Fotograaf: Tom Swaelens
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]