Design is Dead maakt het warm voor Come a casa

Design is Dead presenteert een printcampagne voor Come a casa, dat zich de Belgische marktleider in kant-en-klaar lasagne noemt. Onder het motto 'Maak het warm' slaat het merk een nieuwe weg in. Waar Come a casa de laatste jaren voornamelijk op gemak en de versheid van de ingrediënten communiceerde, wordt er nu vooral de kaart van het gezellig samenzijn getrokken. De campagne bestaat uit een imagobeeld en een advertorial rond een nieuw samengesteld gezin dat minstens één keer per week met z'n allen aan tafel bij elkaar komt.
Credits
Klant: Ter Beke, Nathalie Vlaeminck
Creative Direction: Bouke Zoete
Art Direction: Katleen Van Ruyskensvelde
Copywriting: Bram Van Moorhem
Project Management: Emmanuelle Staquet
Account Management: Annouck Hendrickx
Fotograaf: Tom Swaelens
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]