Design is Dead verwelkomt Alexandre De Haan

News / People

Design is Dead verwelkomt Alexandre De Haan als zijn nieuwe client service director. De ervaren Adobe-expert met ruime ervaring in complexe digitale projecten verlaat TBSCG, waar hij 18 maanden geleden managing partner werd. Naast een rol in het salesteam van het snelgroeiende bedrijf leidt hij er de dienstverlening voor een nieuwe klant.
De Haan behaalde een master of science (MSc) in e-Business aan het HEC Montreal. Hij werkte voorheen ruim een decennium lang bij Emakina.BE, een zusterorganisatie binnen Emakina Group. Daar was hij manager in e-business, het bouwen van websites en verkoop. Vanuit deze brede achtergrond legt hij nu contacten met experts in de groep om kennis te delen en samen te werken.
De Belgisch-Canadese adviseur is evenzeer thuis in de boardroom als op de werkvloer. Hij leidde met succes tientallen digitale projecten, van de start tot afwerking, activering en onderhoud. Daarbij werkte hij in B2C, B2B en corporate, marketing en merkencommunicatie, mobiele toepassingen, gaming, HR, training en CRM, voor klanten zoals ACV - CSC, Aéroports de Montréal, Aeromexico, Bombardier, Brussels Airlines, Delhaize, Ergo Insurance, Puratos en Total.