Design your Bødy met JIMS

Crea / News

JIMS_06_abri_situ_spierbjalle
September is de maand waarin telkens weer de alombekende catalogus van een groot Scandinavisch meubelmerk verschijnt - hoe heet die keten nu ook alweer? In de slipstream daarvan lanceerde Federate de nieuwe campagne van de fitnessketen JIMS. Het idee: net zoals we ons interieur weleens helemaal omgooien, kunnen we ook de transformatie van ons eigen lichaam aanpakken. De campagne 'Design Your Bødy' versterkt die vette knipoog maximaal door enkele uitgesproken communicatie-elementen van de meubelgigant over te nemen. Het resultaat? Om zelf uw droomlichaam te bouwen, krijgt u een catalogus met modellen, met Zweeds geïnspireerde namen als STRÅKKE PÜP, SPIERBJÅLLE, SIXPÅCK en SLÅNKE BØDY. Net als bij de vorige campagne, precies een jaar geleden, zijn het de JIMS-leden zélf die de hoofdrol spelen. Op slechts enkele dagen schreven meer dan 150 leden van de fitnessclub - Er zijn momenteel 19 fitnessclubs van JIMS - zich in voor de interne casting.
De campagne zal te zien zijn via abribus, 15’’-video (Facebook, Youtube, Spotify), audiospots op Spotify, POS, minisite, banners, facebook ads, flyers in student packs… Om het plaatje helemaal compleet te maken, volgt er ook een creatieve mailing. En de campagne zal ook gelanceerd worden in Luxemburg en Frankrijk.



 
Advertised brand: JIMS
Client Contact : Francis Ottevaere, Delphine Courier
Advertising Agency: Federate
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Denis Dubrulle, Thomas Danthine, Anthony Lamont, Marko Leus
Graphic Design : Laurent Lejeune, Cécile Van Caillie
Project Management : Delphine Remy, Laurent Samain
Photographer : Filip Vanzieleghem
Sound Production Company : Raygun
TV Production Company : Lovo Film - ComPost
Social Media : Red Connect