Desperados vallen bioscopen binnen

Desperados lanceerde recent een nieuwe, vierde smaak, Sangré, en versterkte zijn mediacampagne met het CinePoster Touch-netwerk in de Belgische bioscopen. “Als 'edgy' merk zetten we graag minder conventionele én interactieve kanalen in," zegt Coralie Dalcq, mediamanager bij Alken-Maes. "De doelgroep van bioscoopbezoekers sluit volledig aan bij Desperados. Om meer brand awareness te creëren hebben we daarom gekozen om het digitaal out-of-home bioscoopnetwerk in te zetten. Met een innovatieve e-couponing-actie konden we geïnteresseerden via de CinePoster Touch-schermen een kortingsbon aanbieden die men later kon inruilen in de winkels. Met meer dan 1900 interacties was deze drive-to-store actie een zeer mooie campagne voor ons.”
Brightfish zorgde samen met creatief bureau Wunderman voor een aantrekkelijke en interactieve campagne volledig in de tone of voice van het merk. De campagne liep twee weken, op 57 digitale aanraakschermen in 19 bioscoopcomplexen verspreid over heel België.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]