Desperados lanceerde recent een nieuwe, vierde smaak, Sangré, en versterkte zijn mediacampagne met het CinePoster Touch-netwerk in de Belgische bioscopen. “Als 'edgy' merk zetten we graag minder conventionele én interactieve kanalen in," zegt Coralie Dalcq, mediamanager bij Alken-Maes. "De doelgroep van bioscoopbezoekers sluit volledig aan bij Desperados. Om meer brand awareness te creëren hebben we daarom gekozen om het digitaal out-of-home bioscoopnetwerk in te zetten. Met een innovatieve e-couponing-actie konden we geïnteresseerden via de CinePoster Touch-schermen een kortingsbon aanbieden die men later kon inruilen in de winkels. Met meer dan 1900 interacties was deze drive-to-store actie een zeer mooie campagne voor ons.”
Brightfish zorgde samen met creatief bureau Wunderman voor een aantrekkelijke en interactieve campagne volledig in de tone of voice van het merk. De campagne liep twee weken, op 57 digitale aanraakschermen in 19 bioscoopcomplexen verspreid over heel België.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]