Na de campagne van vorige zomer, waarbij ze de Belgen opriep de buitensporige instapkosten bij de aankoop van fondsen in vraag te stellen, nodigt Deutsche Bank deze keer uit om te vergelijken. Waarom? Omdat slechts 1 op 10 Belgische beleggers de aanbiedingen van banken vergelijkt. Nochtans kunnen ze door eenvoudig te vergelijken snel de beste aanbiedingen op de markt vinden. Vandaar dus de campagnelijn ‘Uw beste investering is vergelijken.’
Ontdek alvast de drie campagnebeelden die de belangrijkste voordelen van het aanbod fondsen van Deutsche Bank benadrukken. Daarnaast staan nog variaties voor de sociale netwerken op het programma. Telkens volgens specifieke formaten om de juiste doelgroep nog beter te kunnen bereiken. In de radiospot komt Stéphane aan het woord, een man die de hele tijd alles vergelijkt. Behalve zijn beleggingen natuurlijk... Bovendien mag u ook nog advertenties en bannering verwachten.
Credits:
Client: Deutsche Bank
Agency: Ogilvy & Social.Lab Brussels
CD: Mathieu Cardon
Concept: Sébastien Stevens, Bill Billquin
Copy NL: Anton Vander Haeghen
Creation: Sébastien Stevens, Bill Billquin, Anton Vander Haegen
Strategic Director: Jakub Hodbod
Account Team: Sabrina Schuller & Carolien Keutgens
Photographer: Jekyll 'n Hyde
Designer: Anne De Bruyne, Xavier Vanderplancke
Media: MEC
Radio: Sonicville
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]