Devos & Lemmens blijven samen apart met LDV United

Het barbecueseizoen is aangebroken. En ook al kunnen we op dit moment geen vrienden en familie samenbrengen rond onze barbecue, er voor mekaar zijn is nu belangrijker dan ooit. Daarom bedacht LDV United een campagne die Devos & Lemmens meer dan ooit tussen de mensen zet, en vanuit een samenhorigheidsgevoel de Belg wil aanmoedigen om dit regime nog even vol te houden, opdat we straks weer samen aan tafel kunnen.
Voor het eerst kunnen de vrienden niet samenkomen in elkaars tuin. En wat ze nog meer missen dan die vertrouwde barbecue, is elkaars gezelschap. In een radiocampagne horen we hoe ze met elkaar bellen en op hun eigenwijze manier de moraal hoog houden. In een televisiespot steken ze vooral de dappere Belgen een hart onder de riem en moedigen ze iedereen aan om vol te houden, voor mekaar.
Credits
Client: Devos & Lemmens
Client Contact: Anneleen Kempeneer, Dorien Loridan, Yannick Van Houtte
Agency: LDV United
Account Team: Dimitri Mundorff, Katrien Dupon, Pieter Van Schil
Creative Director: Dries De Bruyn
Creative Director: Dennis Vandewalle
Creation: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Radio Production Company: Raygun
Film Production Company: Diplomat
Director: Dirk Domen
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]