Dit najaar organiseert marketingorganisatie BMMA een reeks van drie lunches om u inzicht te geven in merk- en klantenervaring in de verkoop. Drie gastsprekers zullen er onder meer praten over hoe zij de toekomst van winkelervaring voor ogen zien en hoe zij erin willen slagen om winst te halen uit een branded store-benadering. Wie mag u verwachten? Yvan Verougstraete, oprichter en CEO van Medi-Market, Sylvie Bove, brand & consumer marketing director bij Yves Rocher Benelux en Herman Van Beveren, CEO van Decathlon Belgium.
De lunches vinden plaats op 22 september, 20 oktober en 17 november. Ze vinden telkens plaats op de mooie locatie Les Jeux D’Hiver in de omgeving van het Terkamerenbos in Brussel. Meer uitleg vindt u op de website van BMMA.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]