Drie lunches verbeteren klantenervaring


Dit najaar organiseert marketingorganisatie BMMA een reeks van drie lunches om u inzicht te geven in merk- en klantenervaring in de verkoop. Drie gastsprekers zullen er onder meer praten over hoe zij de toekomst van winkelervaring voor ogen zien en hoe zij erin willen slagen om winst te halen uit een branded store-benadering. Wie mag u verwachten? Yvan Verougstraete, oprichter en CEO van Medi-Market, Sylvie Bove, brand & consumer marketing director bij Yves Rocher Benelux en Herman Van Beveren, CEO van Decathlon Belgium.
De lunches vinden plaats op 22 september, 20 oktober en 17 november. Ze vinden telkens plaats op de mooie locatie Les Jeux D’Hiver in de omgeving van het Terkamerenbos in Brussel. Meer uitleg vindt u op de website van BMMA.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



