Drie lunches verbeteren klantenervaring

Dit najaar organiseert marketingorganisatie BMMA een reeks van drie lunches om u inzicht te geven in merk- en klantenervaring in de verkoop. Drie gastsprekers zullen er onder meer praten over hoe zij de toekomst van winkelervaring voor ogen zien en hoe zij erin willen slagen om winst te halen uit een branded store-benadering. Wie mag u verwachten? Yvan Verougstraete, oprichter en CEO van Medi-Market, Sylvie Bove, brand & consumer marketing director bij Yves Rocher Benelux en Herman Van Beveren, CEO van Decathlon Belgium.
De lunches vinden plaats op 22 september, 20 oktober en 17 november. Ze vinden telkens plaats op de mooie locatie Les Jeux D’Hiver in de omgeving van het Terkamerenbos in Brussel. Meer uitleg vindt u op de website van BMMA.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]