Drie lunches verbeteren klantenervaring
Dit najaar organiseert marketingorganisatie BMMA een reeks van drie lunches om u inzicht te geven in merk- en klantenervaring in de verkoop. Drie gastsprekers zullen er onder meer praten over hoe zij de toekomst van winkelervaring voor ogen zien en hoe zij erin willen slagen om winst te halen uit een branded store-benadering. Wie mag u verwachten? Yvan Verougstraete, oprichter en CEO van Medi-Market, Sylvie Bove, brand & consumer marketing director bij Yves Rocher Benelux en Herman Van Beveren, CEO van Decathlon Belgium.
De lunches vinden plaats op 22 september, 20 oktober en 17 november. Ze vinden telkens plaats op de mooie locatie Les Jeux D’Hiver in de omgeving van het Terkamerenbos in Brussel. Meer uitleg vindt u op de website van BMMA.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]