DH Les Sports + en Kid Noize zingen de Brabançonne

Echo Studio en diens moederhuis Touch wonnen de pitch van DH Les Sports + omtrent de productie van zijn nieuwe after-coronacampagne. Daarmee wil de krant de heropstart van sportieve competities in de kijker zetten. En wat is het juist dat alle Belgen al generaties lang verenigt? Juist ja, de Brabançonne. In samenwerking met de Belgische elektronische muziekproducent Kid Noize stak het bureau ons volkslied in een eigentijds jasje.

Kid Noize
In de televisiespot, gerealiseerd door Echo Studio en geregisseerd door Cyprien Delire, bereiden supporters zich voor om onze atleten aan te moedigen door een paar sequenties van ons volkslied te neuriën en te fluiten. De campagne wordt ook uitgerold in print, radio, digitaal en bioscopen.
Credits
Client : Pierre-Eugène Wintjens (IPM - DH Sport+)
Directeur Création : Nicolas Couturier (Touch)
Producteur : Cédric Ménier (Echo Studio)
Directrice de production : Manon Coulon (Echo Studio)
Réalisateur : Cyprien Delire
Musique : Kid Noize
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]