Echo Studio en diens moederhuis Touch wonnen de pitch van DH Les Sports + omtrent de productie van zijn nieuwe after-coronacampagne. Daarmee wil de krant de heropstart van sportieve competities in de kijker zetten. En wat is het juist dat alle Belgen al generaties lang verenigt? Juist ja, de Brabançonne. In samenwerking met de Belgische elektronische muziekproducent Kid Noize stak het bureau ons volkslied in een eigentijds jasje.

Kid Noize
In de televisiespot, gerealiseerd door Echo Studio en geregisseerd door Cyprien Delire, bereiden supporters zich voor om onze atleten aan te moedigen door een paar sequenties van ons volkslied te neuriën en te fluiten. De campagne wordt ook uitgerold in print, radio, digitaal en bioscopen.
Credits
Client : Pierre-Eugène Wintjens (IPM - DH Sport+)
Directeur Création : Nicolas Couturier (Touch)
Producteur : Cédric Ménier (Echo Studio)
Directrice de production : Manon Coulon (Echo Studio)
Réalisateur : Cyprien Delire
Musique : Kid Noize
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]