Echo Studio en diens moederhuis Touch wonnen de pitch van DH Les Sports + omtrent de productie van zijn nieuwe after-coronacampagne. Daarmee wil de krant de heropstart van sportieve competities in de kijker zetten. En wat is het juist dat alle Belgen al generaties lang verenigt? Juist ja, de Brabançonne. In samenwerking met de Belgische elektronische muziekproducent Kid Noize stak het bureau ons volkslied in een eigentijds jasje.
In de televisiespot, gerealiseerd door Echo Studio en geregisseerd door Cyprien Delire, bereiden supporters zich voor om onze atleten aan te moedigen door een paar sequenties van ons volkslied te neuriën en te fluiten. De campagne wordt ook uitgerold in print, radio, digitaal en bioscopen.
Credits
Client : Pierre-Eugène Wintjens (IPM - DH Sport+)
Directeur Création : Nicolas Couturier (Touch)
Producteur : Cédric Ménier (Echo Studio)
Directrice de production : Manon Coulon (Echo Studio)
Réalisateur : Cyprien Delire
Musique : Kid Noize
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]