Di en Planet Parfum bevestigen vertrouwen in Initiative

Budgets / News

Planet ParfumDistriplus, dat ons bekender in de oren klinkt wanneer merknamen als Di en Planet Parfum aangehaald worden, hernieuwt zijn vertrouwen in Initiative als media agency en voegt voor zijn merk Di ook nog digital toe.

De twee bedrijven zijn partners sinds 2011.  Met dit budget herbevestigt Initiative haar wil om een sterke lokale verankering te garanderen. Axelle Petit, client advisor director op het account, legt uit: “Ik ben bijzonder blij dat ik actief heb mogen bijdragen tot de uitwerking van de nieuwe mediastrategie van de merken. Di en Planet Parfum zijn erin geslaagd hun merk in de beauty- en welzijnssector een vooraanstaande rol te geven. Onze twee bedrijven maken gelijktijdig een grondige hertekening door, waardoor wij op dezelfde golflengte zitten."Logo di

Bij Distriplus verduidelijkt managing director Helen Willems: “Initiative is sinds vele jaren ons bureau. Deze pitch heeft ons de kans geboden om ons bureau te herontdekken doorheen een innovatieve en op de lange termijn gerichte expertise, zowel op strategisch als op tactisch vlak. Een expertise die op onze groeidoelstellingen inspeelt.”