Het Nederlandse fietsenmerk Di Santo bestaat dit jaar twee jaar en dat moet gevierd worden: met een 10 daagse pop-up shop in Shopping Stadsfeestzaal in Antwerpen.
Sinds 2 jaar maakt het Nederlandse fietsenmerk Di Santo de “Omadrager” opnieuw hip en trendy in Nederland. Voor haar tweede verjaardag opent het merkt een pop-up shop in Shopping Stadsfeestzaal van 5 mei tot en met 13 mei om zo ook het Belgische pupliek warm te maken voor een “Oerdegelijke fiets die langzaam maar zeker opnieuw een absolute must-have aan het worden is,” aldus Alexander Rademakers, CEO van Di Santo Bicycles.
“Stadsfeestzaal bestaat dit jaar 10 jaar en ook dat gaan we in het najaar vieren. We slaan hiervoor de handen in elkaar met de trendy fietsen van Di Santo die hun tweede verjaardag vieren,” aldus Steven Bervoets, centre manager Shopping Stadsfeestzaal.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]