Didier Ackermans is niet langer marketingdirecteur bij Pairi Daiza en focust voortaan op zijn activiteiten als freelance consultant. Met zijn 25 jaar ervaring in de wereld van de communicatie, in lokale en internationale bureaus kan hij bogen op werk voor tal van grote merken. Zo stond hij ongeveer tien jaar aan het roer van de uitbouw van de digitale structuur van Dentsu Aegis, waarbij hij ook ervaring opdeed met strategieën voor multichannelling. Ackermans wil nu zijn diensten ter beschikking stellen van bureaus en van adverteerders.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]