Didier Ackermans is niet langer marketingdirecteur bij Pairi Daiza en focust voortaan op zijn activiteiten als freelance consultant. Met zijn 25 jaar ervaring in de wereld van de communicatie, in lokale en internationale bureaus kan hij bogen op werk voor tal van grote merken. Zo stond hij ongeveer tien jaar aan het roer van de uitbouw van de digitale structuur van Dentsu Aegis, waarbij hij ook ervaring opdeed met strategieën voor multichannelling. Ackermans wil nu zijn diensten ter beschikking stellen van bureaus en van adverteerders.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]