Vanaf vandaag zijn Humo en Deezer muzikale partners. Humo zal zelf een Deezer-beheerder worden en, net zoals de Deezer Music Editors, eigen playlists creëren om muzikale voorkeuren, ontdekkingen, reviews en muziek rond bepaalde thema’s te delen. De eigen muzikale content die Humo daardoor creëert wordt door Deezer en Humo vanaf vandaag extra in de verf gezet. Zo vinden Humo-lezers vanaf nu bij elke cd-recensie een rechtstreekse link naar de bijbehorende online Deezer-playlist en kunnen de kritische Humo-besprekingen via Deezer geraadpleegd worden. ‘We zijn verheugd dat we met het kwaliteitsvolle magazine Humo in zee kunnen gaan," zegt Fabrizio Gentile, managing director van Deezer Benelux.
“Muziek is een cruciaal onderdeel van het Humo-DNA," zegt Lisbeth Rillaerts, commercieel directeur van Humo. "Dankzij deze samenwerking kunnen wij vanaf nu op een eenvoudige manier de sound van Humo tot bij onze lezers en fans krijgen. Dat vinden wij een geweldige service. Ook voor niet Humo-lezers kan onze eigenzinnige selectie een meerwaarde vormen. De lokale verankering van Deezer en zijn Music Editors is ook een belangrijke troef. Want op die manier verliest Deezer, net zoals Humo met onder andere Humo’s Rock Rally, lokaal talent niet uit het oog." De playlists van Humo zijn te beluisteren via Deezer (www.deezer.com) en de via de website van Humo (www.humo.be).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]