Diederik Breijer, CEO van IPG Mediabrands Benelux, heeft besloten af te treden en het bedrijf na 18 succesvolle jaren bij IPG te verlaten. Diederik Breijer trad in 2001 in dienst bij IPG en werd in 2011 CEO van IPG Mediabrands Benelux. De afgelopen acht jaar heeft hij gewerkt aan de opbouw van het Mediabrands-netwerk, waaronder UM, Initiative en Takeover. "Tijdens mijn functie als CEO van IPG Mediabrands Benelux hebben we verschillende bedrijven overgenomen, de mooiste pitches en awards in de branche gewonnen en samengewerkt met de meest fantastische collega's en klanten over de hele wereld. IPG Mediabrands Benelux heeft de afgelopen 5 jaar haar omzet verviervoudigd en heeft nu meer dan 600 mensen in dienst bij toonaangevende bureaus en biedt een ongelooflijk dienstenpakket," blikt Diederik Breijer terug. "Maar nu is het tijd voor mij om de bladzijde om te draaien en de tweede helft van mijn carrière te beginnen, op een moment dat onze industrie een transformatie ondergaat. Ik vertrek sereen omdat ik de kwaliteit van het Belgische management ken en vooral de professionaliteit van Sylvie Irzi, COO van IPG Mediabrands Belgium, met wie ik al vele jaren samen werk en in wie ik veel vertrouwen heb."
Sylvie Irzi voegt eraan toe: "Ik heb met grote emotie kennis genomen van de beslissing van Diederik. Ik zal zeker het wederzijdse vertrouwen en de medeplichtigheid die we in de loop der jaren hebben opgebouwd, missen. Op lokaal niveau verandert er in dit stadium niets aan het vertrek van Diederik."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]