Dieter Vanhoof van Boondoggle naar Friendship
Vanaf 1 oktober wordt Dieter Vanhoof de nieuwe creative director bij het Antwerpse reclamebureau Friendship, de creatieve cel van Duval Union. Vanhoof zal er het takenpakket van huidig creative director en medeoprichter Philippe Blondé mee ondersteunen en dus creatieve campagnes helpen bedenken en begeleiden.
Vanhoof studeerde in 2006 af als grafisch reclamevormgever aan Sint Lukas in Brussel. Hij startte zijn loopbaan als art director bij Mortierbrigade, waarna hij als senior art director en later als creative director aan de slag ging bij Boondoggle. Hij zette al tientallen internationale en nationale reclameprijzen op zijn naam en werkte mee aan de populaire Rode Duiveluitdagingen en aan verschillende campagnes van onder meer Studio Brussel, Wilkinson, CKS en Humo. « Het is nu tijd om mee te schrijven aan een nieuw verhaal. Reclame moet meer zijn dan reclame en mag mensen hun leven beter en aangenamer maken. Friendship is een klein bedrijf met grote ambities: de perfecte plek om creatief nog verder te groeien », aldus Vanhoof.