Dieter Vanhoof van Boondoggle naar Friendship

Vanaf 1 oktober wordt Dieter Vanhoof de nieuwe creative director bij het Antwerpse reclamebureau Friendship, de creatieve cel van Duval Union. Vanhoof zal er het takenpakket van huidig creative director en medeoprichter Philippe Blondé mee ondersteunen en dus creatieve campagnes helpen bedenken en begeleiden.
Vanhoof studeerde in 2006 af als grafisch reclamevormgever aan Sint Lukas in Brussel. Hij startte zijn loopbaan als art director bij Mortierbrigade, waarna hij als senior art director en later als creative director aan de slag ging bij Boondoggle. Hij zette al tientallen internationale en nationale reclameprijzen op zijn naam en werkte mee aan de populaire Rode Duiveluitdagingen en aan verschillende campagnes van onder meer Studio Brussel, Wilkinson, CKS en Humo. « Het is nu tijd om mee te schrijven aan een nieuw verhaal. Reclame moet meer zijn dan reclame en mag mensen hun leven beter en aangenamer maken. Friendship is een klein bedrijf met grote ambities: de perfecte plek om creatief nog verder te groeien », aldus Vanhoof.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]