Nu de reismogelijkheden opnieuw toenemen, herinnert het departement After Sales van D’Ieteren de chauffeurs van haar belangrijkste merken Volkswagen, Audi, Seat en Škoda aan het belang van een goed nagekeken auto. En ook om op tijd een afspraak te maken om niet voor een overvolle agenda van de werkplaatsen komen te staan.
Good Morning tekent voor het concept dat de lokroep van de vakantiewegen opwekt. De radiocampagne en de online versie zetten fantastische wegen in Frankrijk, Italië en Spanje in scène die de luisteraars en internetgebruikers letterlijk uitnodigen om zich bij hen aan te sluiten.
De radiocampagne liep van 3 tot 16 mei en wordt verlengd vanaf 26 mei, dit keer in naam van de D’Ieteren Centers.
Credits
Client: D’Ieteren After Sales
Marketing Team Client: Joris Spigt, Gerda Vermeir et Dominique Simon
Agency: Good Morning
Managing Partner: Laurent Poznantek
Account Manager: Julie Demoulin
Creative director: Axel Leclère
Creative: Cédric Tielemans, Gwen Pitseys, Filiz Elaerts, Sophie Norman et François Daubresse
Production: Bleu Nuit
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]