Nu de reismogelijkheden opnieuw toenemen, herinnert het departement After Sales van D’Ieteren de chauffeurs van haar belangrijkste merken Volkswagen, Audi, Seat en Škoda aan het belang van een goed nagekeken auto. En ook om op tijd een afspraak te maken om niet voor een overvolle agenda van de werkplaatsen komen te staan.
Good Morning tekent voor het concept dat de lokroep van de vakantiewegen opwekt. De radiocampagne en de online versie zetten fantastische wegen in Frankrijk, Italië en Spanje in scène die de luisteraars en internetgebruikers letterlijk uitnodigen om zich bij hen aan te sluiten.
De radiocampagne liep van 3 tot 16 mei en wordt verlengd vanaf 26 mei, dit keer in naam van de D’Ieteren Centers.
Credits
Client: D’Ieteren After Sales
Marketing Team Client: Joris Spigt, Gerda Vermeir et Dominique Simon
Agency: Good Morning
Managing Partner: Laurent Poznantek
Account Manager: Julie Demoulin
Creative director: Axel Leclère
Creative: Cédric Tielemans, Gwen Pitseys, Filiz Elaerts, Sophie Norman et François Daubresse
Production: Bleu Nuit
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]