D’Ieteren After Sales en Good Morning horen de lokroep van de weg
Nu de reismogelijkheden opnieuw toenemen, herinnert het departement After Sales van D’Ieteren de chauffeurs van haar belangrijkste merken Volkswagen, Audi, Seat en Škoda aan het belang van een goed nagekeken auto. En ook om op tijd een afspraak te maken om niet voor een overvolle agenda van de werkplaatsen komen te staan.
Good Morning tekent voor het concept dat de lokroep van de vakantiewegen opwekt. De radiocampagne en de online versie zetten fantastische wegen in Frankrijk, Italië en Spanje in scène die de luisteraars en internetgebruikers letterlijk uitnodigen om zich bij hen aan te sluiten.
De radiocampagne liep van 3 tot 16 mei en wordt verlengd vanaf 26 mei, dit keer in naam van de D’Ieteren Centers.
Credits
Client: D’Ieteren After Sales
Marketing Team Client: Joris Spigt, Gerda Vermeir et Dominique Simon
Agency: Good Morning
Managing Partner: Laurent Poznantek
Account Manager: Julie Demoulin
Creative director: Axel Leclère
Creative: Cédric Tielemans, Gwen Pitseys, Filiz Elaerts, Sophie Norman et François Daubresse
Production: Bleu Nuit
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]