D’Ieteren After Sales helemaal zen achter het stuur met Good Morning

Crea / News

CBD, de after-salestak van de groep D’Ieteren, nodigt eigenaars van een Volkswagen, Audi, Seat, Cupra of Škoda uit het hele jaar door met een gerust gevoel te rijden door de Zen-Mobiliteit te volgen. Deze nieuwe aanpak bestaat uit verschillende stappen, zoals een zomercheck-up of een onderhoudsbeurt. Beide hebben een positieve invloed op de automobilist, die daardoor helemaal ontspannen achter het stuur kan zitten.

Het zijn de volledig tot rust gekomen creatieven Filiz Elaerts, Maxim Deliège en Cédric Tielemans van Good Morning die het concept van deze nieuwe vorm van mobiliteit voorstelden aan de teams van D’Ieteren. “Ons idee is dat yoga, meditatie of acupunctuur wel bijzonder ontspannende en rustgevende bezigheden zijn, maar dan niet om achter het stuur uit te oefenen,” vertelt Julie Demoulin, die client lead is op dit project. “Wil je helemaal zen de weg op, dan raden we dus eerder een zomercheck-up bij de officiële verdeler aan. Klanten kunnen er zelfs een gratis onderhoudsbeurt winnen. Dat zal beter zijn voor de gemoedsrust.”

De campagne, een knipoog naar de zen-attitudetrend, is uitgewerkt in radiospots, social-mediaposts, bannering, print en POS. De achtergrondmuziek brengt ons alvast in de stemming van de laidback comicreeks the Pink Panter.

Credits

Client: CBD_D’Ieteren After Sales

​Client Contacts: Gerda Vermeir, Bjorn De Keyser

Lead Agency: Good Morning

​Creative Team: Cédric Tielemans, Maxim Deliège, Wim Demyttenaere

​Digital Creative: Filiz Elaerts

​Designers: Camille Renard, Gwen Pitseys

​Strategy: Carl De Gussem, Axel Leclère

Client Lead: Julie Demoulin

Production: Virginie Huvenne

Sound Studio: Bleu Nuit / Benoit Pirson, Sander Villers

Creative Studio (Photo & Video): Le Silo / Alexis Facca, Tom Joye

Digital Agency: Springbok

Digital Production: Big Smile