Dift zoekt the co&vid in COVID

Agenda / News

In tijden waarin crisis en onzekerheid al is wat de klok slaat, is het niet steeds gemakkelijk om door de bomen het bos te zien. Daarom organiseert Dift een reeks van online live sessies, ‘Let’s put the co&vid in COVID’, waarin ondernemers en freelancers vertellen hoe zij hun business aanpakken in crisistijden zoals deze.

Er staan momenteel zes talks op het programma: Jonas Mallisse (co-founder Too Good To Go Belgium), Charlotte Marron (senior PR manager Walkie Talkie), Sara De Bruyne (senior PR manager Walkie Talkie), Bert Pieters (founder van Dift, Archie Goegebuur, sportsDC en DON), Fie Maes (account manager bij intern communicatiebureau ECHO) en Jasmijn Verlinden (freelance merkenbouwer met een voorliefde voor Belgische (mode)merken). 

De online sessies duren ongeveer een half uur. In de eerste twintig minuten vertellen de ondernemers of freelancers hoe zij met hun bedrijf de crisis benaderen en op een creatieve manier aanpakken. Nadat zij hun inzichten gedeeld hebben is het aan de kijkers om de sprekers vragen te stellen en in interactie te treden. Er zullen binnenkort nog sessies aangekondigd worden. Voor een update van het programma kan u zich hier registreren.