Dift zoekt the co&vid in COVID
In tijden waarin crisis en onzekerheid al is wat de klok slaat, is het niet steeds gemakkelijk om door de bomen het bos te zien. Daarom organiseert Dift een reeks van online live sessies, ‘Let’s put the co&vid in COVID’, waarin ondernemers en freelancers vertellen hoe zij hun business aanpakken in crisistijden zoals deze.
Er staan momenteel zes talks op het programma: Jonas Mallisse (co-founder Too Good To Go Belgium), Charlotte Marron (senior PR manager Walkie Talkie), Sara De Bruyne (senior PR manager Walkie Talkie), Bert Pieters (founder van Dift, Archie Goegebuur, sportsDC en DON), Fie Maes (account manager bij intern communicatiebureau ECHO) en Jasmijn Verlinden (freelance merkenbouwer met een voorliefde voor Belgische (mode)merken).
De online sessies duren ongeveer een half uur. In de eerste twintig minuten vertellen de ondernemers of freelancers hoe zij met hun bedrijf de crisis benaderen en op een creatieve manier aanpakken. Nadat zij hun inzichten gedeeld hebben is het aan de kijkers om de sprekers vragen te stellen en in interactie te treden. Er zullen binnenkort nog sessies aangekondigd worden. Voor een update van het programma kan u zich hier registreren.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]