Het Luxemburgse Digicash gaf Mikado het vertrouwen om zijn diensten te verbeteren en om eind 2018 een nieuw communicatiesysteem op te zetten. Een volledig digitale campagne werd dat, waar Kerstmis in alle boodschappen was in opgenomen...met een vleugje humor. De campagne werd verspreid via Facebook, Instagram, Snapchat enz. Het doel? Het publiek publiek aanmoedigen Digicash dagelijks te gebruiken.
Dit alles vergezeld van activering via een digitaal spel (DigiGift), verspreid over drie weken, zodat consumenten elke week een cadeau konden winnen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]