Digicash heeft iets met Mikado

Het Luxemburgse Digicash gaf Mikado het vertrouwen om zijn diensten te verbeteren en om eind 2018 een nieuw communicatiesysteem op te zetten. Een volledig digitale campagne werd dat, waar Kerstmis in alle boodschappen was in opgenomen...met een vleugje humor. De campagne werd verspreid via Facebook, Instagram, Snapchat enz. Het doel? Het publiek publiek aanmoedigen Digicash dagelijks te gebruiken.
Dit alles vergezeld van activering via een digitaal spel (DigiGift), verspreid over drie weken, zodat consumenten elke week een cadeau konden winnen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


