Het Luxemburgse Digicash gaf Mikado het vertrouwen om zijn diensten te verbeteren en om eind 2018 een nieuw communicatiesysteem op te zetten. Een volledig digitale campagne werd dat, waar Kerstmis in alle boodschappen was in opgenomen...met een vleugje humor. De campagne werd verspreid via Facebook, Instagram, Snapchat enz. Het doel? Het publiek publiek aanmoedigen Digicash dagelijks te gebruiken.
Dit alles vergezeld van activering via een digitaal spel (DigiGift), verspreid over drie weken, zodat consumenten elke week een cadeau konden winnen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]