Het Luxemburgse Digicash gaf Mikado het vertrouwen om zijn diensten te verbeteren en om eind 2018 een nieuw communicatiesysteem op te zetten. Een volledig digitale campagne werd dat, waar Kerstmis in alle boodschappen was in opgenomen...met een vleugje humor. De campagne werd verspreid via Facebook, Instagram, Snapchat enz. Het doel? Het publiek publiek aanmoedigen Digicash dagelijks te gebruiken.
Dit alles vergezeld van activering via een digitaal spel (DigiGift), verspreid over drie weken, zodat consumenten elke week een cadeau konden winnen.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]