Digizik gaat met Bozar voor cultuur in blik

Crea / News

Om de lancering van het nieuwe seizoen kracht bij te zetten, lanceren Bozar en Digizik Bozar Market: een originele ticketverkoop die cultuur toegankelijk wil maken via kanalen die normaal gezien gebruikt worden door de FMCG. Vanaf 22 september 2022 en dat gedurende twee weken steekt Bozar zijn ticketverkoop in een nieuw en aantrekkelijk jasje, om zo de nieuwsgierigheid en de culturele honger van het publiek aan te wakkeren.

In deze periode kan het publiek duotickets kopen voor concerten, tentoonstellingen en conferenties, verpakt in collector item blikjes die speciaal voor de gelegenheid werden gemaakt. De tickets zijn verkrijgbaar via een nieuw en uniek distributienetwerk: een aangepaste verkoopautomaat, in de binnentuinen van het Grootgodshuis én een tijdelijke thuisleveringsdienst exclusief via het Deliveroo-platform.

Deze campagne heeft als doel om het nieuwe Bozar seizoen bekend te maken bij een breed publiek in de hoofdstad. Digizik bedacht het concept van de campagne, ontwikkelde alle content en nam de media- inkoop voor zijn rekening.

Credits:

Client: Bozar
Client contacts: Marianne Janssens, Thomas Vandemeulebroucke, Sylvie Verbeke Agency: Digizik
Account Manager : Charlotte Verschelde
Project Managers: Marie Le Pévédic, Zéphyr Béguin, Laura Baudouin
Account Director: Samantha Lomonaco
Creative Director: Eliott Duckers
Art Director & Design: Alizée Huybrechts
Art Director & Motion Design: Lara Silber
Video Director: Siebe Dirckx
VFX/3D: Siebe Dirckx
Photography: Maxime Télésinski
Copywriting: Juliette Debruxelles
Digital Strategist: Valentin Mazzara
Campaign manager: Martin Jamar
Digital project manager: Jesus Vargas
Partnerships: Deliveroo and Grand Hospice