Dilea, specialist in lactosevrije zuivelproducten, moest zijn verouderde verpakkingen herzien om hedendaags te blijven in het sterk competitieve zuivelrayon. Na een grondige analyse heeft BlueMango Design voorgesteld om zowel de branding als de verpakkingen van Dilea aan te passen om ze dusdanig natuurlijker le laten blijken en het onderscheidend element, het lactosevrije, duidelijker te maken. Hiermee ging het design beter aansluiten met de positionering van het merk.
BlueMango Design gebruikte bij de rebranding modernere typografieën, nieuwe product fotos alsook natuurlijke achtergrondkleuren in aquarel stijl. De “ZERO Lactose”-claim werd ook beter geassocieerd met de branding en het geheel straalt meer welzijn uit.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]