Dit was editie zeven van Orbit by PUBxp

Communication / News / Sustainability

De zevende editie van onze conferentie over duurzame marketing, Orbit by PUBxp, zit erop. Elk jaar besteden we veel zorg aan het kiezen van sprekers die met hun boodschappen zorgen voor positive vibes.

Philippe De Wulf van VO Citizen opende onze ogen voor het belang van inclusie. Salvatore Ianello, CEO van de chocoladefabriek Galler, deelde zijn ervaring met hoe hij dagelijks kiest voor authenticiteit. Hannah Aernesen uit Zweden, auteur van Startdust, wist een aandachtig publiek te boeien met haar graphic novel die een ware lofzang is op de aarde en op mensen. "Ik wil hen bedanken om ons denken te stimuleren," zegt Philippe Warzée.

Hetzelfde geldt voor hun collega's Vincent Truyens van Coroporate Regeneration, Anne De Kerchove van RMB, Maxime Van der Meerschen van GiveActions en communicatiedeskundige Joeri Van den Bergh. En voor Erik Eklund, die als een geboren gastheer de avond aan elkaar praatte. PUB bedankt ook Luc Suykens, CEO van de UBA en zijn gesprekspartners Barbara Spyckerelle, sustainability manager bij Roularta en Kim Beyns, CEO van NGroup. "Al deze spelers hebben de juiste keuze gemaakt in onze veranderende wereld. Net als ons publiek, dat resoluut bereid is om mee te doen. Zelfs in tijden waarin de internationale vooruitzichten niet bepaald rooskleurig zijn, zal PUB zijn missie voortzetten om onze sector te informeren over het belang om mee te werken aan de bescherming van de wereld van morgen. We zijn ons ervan bewust dat de uitdagingen immens zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat we samen het verschil zullen maken."

(c)Bryan Nicola Maxwell

Orbit by PUB XP is georganiseerd met de steun van: UBA, Ngroup, RMB, VO Group & Fairtrade.