WPP België heeft de aftrap gegeven van het Welcome Talent-programma met een eerste opleidingsdag, in samenwerking met Creative Belgium. Het doel: de deuren van de creatieve sector openzetten voor een nieuwe, meer diverse generatie talenten.
Isabel Van den Broeck (Creative Belgium) opende de dag met een interactieve sessie over de evolutie van het creatieve vak. Vervolgens namen de deelnemers deel aan een workshop van Kriticos rond zijn atypische Book Club: een collectieve denkoefening over ambitie en identiteit, gebaseerd op inspirerende citaten. De dag werd afgesloten in het KMSKA, waar kunst het uitgangspunt vormde om creativiteit te herdenken als een manier om naar de wereld te kijken.
"Een team dat de samenleving weerspiegelt, is de sleutel tot het creëren van uitzonderlijk en duurzaam werk. In België blijven we investeren in initiatieven die bijdragen aan een inclusieve werkomgeving waarin al onze medewerkers kunnen floreren. Ons Welcome Talent-programma is daar het perfecte voorbeeld van: het helpt ons om jong talent te ontdekken en te ondersteunen, zodat onze teams representatief blijven voor de Belgische samenleving," benadrukt Gio Canini, country manager bij WPP België.
Het programma wordt de komende weken voortgezet, in samenwerking met DPG Media en ACC.
👉 MEER WETEN OVER JOBS IN DE COMMUNICATIE? KOM OP 2 OKTOBER 2025 NAAR THE FACULTY VOOR DE VOLGENDE JOB DAY BY PUB XP!
Foto: Welcome Talent (WPP, website)
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]