Divide by Four op nieuwe wegen

VFX-bedrijf Divide by Four, een kunstenaarscollectief dat werkt voor klanten als FamousGrey, AB InBev en Carrefour, lanceert een nieuw model. Divide By Four heeft een groep van Hollywood-filmmakers en bekroonde componisten in huis en wil nu voor elk project een duidelijk A-team naar voren schuiven dat op maat van projecten en klanten werkt, legt executive producer Marcus Trulli uit. Divide by Four wordt nu veeleer een geïntegreerde productiestudio met het accent op VFX en storytelling. "Ons in-house Lab legt met name de focus op nieuwe technologieën als virtual reality (VR) en augmented reality (AR)," zegt oprichter Maarten Baert. En de mogelijkheden zijn eindeloos. Met dat doel voor ogen opende Divide by Four een vestiging in Shanghai.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]