VFX-bedrijf Divide by Four, een kunstenaarscollectief dat werkt voor klanten als FamousGrey, AB InBev en Carrefour, lanceert een nieuw model. Divide By Four heeft een groep van Hollywood-filmmakers en bekroonde componisten in huis en wil nu voor elk project een duidelijk A-team naar voren schuiven dat op maat van projecten en klanten werkt, legt executive producer Marcus Trulli uit. Divide by Four wordt nu veeleer een geïntegreerde productiestudio met het accent op VFX en storytelling. "Ons in-house Lab legt met name de focus op nieuwe technologieën als virtual reality (VR) en augmented reality (AR)," zegt oprichter Maarten Baert. En de mogelijkheden zijn eindeloos. Met dat doel voor ogen opende Divide by Four een vestiging in Shanghai.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]