Reclamebureau DK Vision organiseert op 8 maart in Gent een nieuw seminarieconcept, waarin het de kracht van radio en televisie voor regionale budgetten wil onderstrepen. Tijdens het seminarie krijgen alle aanwezigen een voorstelling van het huidige Belgische radiolandschap en alles er rond. Daarna vinden er presentaties plaats van Radio Nostalgie, Radio 2, Ment TV en Spotify rond de regionale advertentiemogelijkheden. Ten slotte kunnen de aanwezigen genieten van een ontbijtbuffet samengesteld door sportdiëtist Ien Vitse. Inschrijven kan via deze link.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]