Reclamebureau DK Vision organiseert op 8 maart in Gent een nieuw seminarieconcept, waarin het de kracht van radio en televisie voor regionale budgetten wil onderstrepen. Tijdens het seminarie krijgen alle aanwezigen een voorstelling van het huidige Belgische radiolandschap en alles er rond. Daarna vinden er presentaties plaats van Radio Nostalgie, Radio 2, Ment TV en Spotify rond de regionale advertentiemogelijkheden. Ten slotte kunnen de aanwezigen genieten van een ontbijtbuffet samengesteld door sportdiëtist Ien Vitse. Inschrijven kan via deze link.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]