D’M&S smult van Battle of the Chefs

Communication / News

D’M&S CommunicationsOp 1 juni organiseerde D’M&S Communications het event Battle of the Chefs voor foodservicespecialist Compass Group. Tijdens de finale in Tour & Taxis streden 10 koksteams om de titel ‘Signature Dish of the Year’. De 250 gasten genoten niet alleen van het kookspektakel, maar ook van de meet & greet met de chefs én van een walking dinner.

Als cateringpartner van bedrijven, zorginstellingen en scholen heeft Compass Group honderden koks in dienst. Elk jaar slijpen zij de messen in de strijd om de ‘signature dish’, een topgerecht dat een jaar lang dé referentie is voor alle facilities waarin Compass Group actief is. Op 1 juni stonden de 10 beste teams tegenover elkaar in de finale van Battle of the Chefs, een concept dat D’M&S Communications mee bedacht. Het lot van de finalisten lag in handen van een 11-koppige jury. Proevers van dienst waren klanten en medewerkers van Compass Group, maar ook sterrenchef David Martin van restaurant La paix in Anderlecht. Uiteindelijk ging het team van ING met de overwinning aan de haal. De drie koks kregen behalve de prestigieuze titel en een reischeque ook een award die D’M&S Communications ontwierp: een 3D-print van een koksmes op een voet.

D’M&S Communications nam de organisatie van het volledige Battle of the Chefs-programma voor zijn rekening. Ze verzorgden de uitnodigingen en zorgden ervoor dat de avond op rolletjes liep. Compass Group nodigde zijn klanten uit voor dit event en trakteerde de gasten niet alleen op een kookspektakel, maar ook op een meet & greet met de chefs. De ideale gelegenheid voor een informele ontmoeting tussen Compass-medewerkers en hun klanten. Ook de bekende foodjournaliste Sabine Goethals was als moderator van de partij en de aanwezige watersommeliers, barista’s en cocktailmakers gaven het beste van zichzelf. De avond werd afgesloten met een walking dinner.